keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Huhuu??

Onko täällä ketään? ;) 
Joo, ei oo ollu oikeen inspiraatiota kirjoittaa.. Ei ole ollut mitään kirjoitettavaa. 
Olen ravannut koulutuksissa ja lauantaina olis yks lisää, on ollu tytön 2-vuotis synttärit ja nyt sunnuntaina mun ihana poika täyttää jo 5 ❤. 


Mun kullat sohvalla. Ite olin viikonoppuna yhen illan kipeä, tyttö nyt kolmatta päivää nuhassa ja kuumeessa. 


Arvatkaapa mitä tässä tapahtuu?? 
Kyllä, mä olen lenkillä!!!
Mun jalkapohja on ollu nyt pari viikkoa kivuton ja selkä venähdyskin on muisto vain :)) mii sou häppy :) 


Sen lisäksi on ollu niin paljon muutakin puuhaa, asiakkaita ja asioiden järjestelyä. En ihmettele että lukijoita on kadonnu. 
Pointsit niille jotka jaksavat täällä hengailla :) 
Aloitan myös töissä nyt marraskuun alussa ja lapset menevät vuoropäiväkotiin. 
Siinäkin on ollu säätämistä. 
Sen lisäksi ollaan käyty Helsingissä I Love Me-messuilla ja ja :D 

Eilen söin Ben & Jerrys half baked jädeä koko purkin :O 
Tiedän, ei laihiksella kuulu niin tehdä ;D 

Tunnen itseni jo paremmin kuin vuosi sitten ja nyt kun voin taas liikkua, tiedän myös ruokailuiden muuttuvan. 
Se tekee tästä projektista taas aidon ja oikean. 

Hyvää syksyä kaikille :)



1 kommentti:

  1. Hallå!! No, minä ainakin tänne löysin tänään. :)
    Toivottavasti jatkat täällä kirjoittelua. Piipahtelen toistekin.
    Hyvää uutta vuotta!!
    /Ripsu

    VastaaPoista