maanantai 24. kesäkuuta 2013

Miksi kiire pilaa aina kaiken?

Tai ainakin mulla tuntuu siltä.

Ei se elämä sitte rauhottunukkaa. Kun tein päätöksen mainostaa isommalti näitä mun kynsi ja ripsihommeleita, niin en arvannu millasen ryntäyksen sain aikaan :) Hyvä tietty, että ihmisiä kiinnostaa ym.. mut en ajatellu et asia vois paisua tähän mittakaavaan. 
Toinen asia on, että meidän kone sano kaput. Tai ei ihan, mutta se on sikahifas ym.. 
Ja kaiken kukkuraksi meen kahen viikon päästä mun oikeisiin hommiin. 03:00-11:00.. Ihan kiva tällänen pehmeä lasku.. 
Sen lisäks harmia aiheutti se mistä jouduin tekemään rikosilmoituksen. 
Miksi kiireen pitää pilata kaikki? 
Eikö kaikkia ihmisiä ole luotu onnistumaan? Ei tää voi olla niin vaikeeta, ei se o aikasemminkaan ollu..

Voitte kuvitella, että ruokailut on sinnepäin.. Vaikka vaaka näyttää muutamien kilojen kadonneen, sama ja lisää tuntuu tulleen turvotuksena takaisin. 
Tää blogi alkaa olla jo enemmänkin esimerkki miten et laihduta ja miten teet asioista vaikeampia kuin ne ovatkaan :D 


Pesin aamulla lavuaarissa hiukset kiireen vuoksi ja tämä jäi käteen harjaamisen jälkeen. Okei, oon tienny et nää jauhot vaikuttaa niin mun ihoon kuin hiuksiinkin, mutta että tälläsessa mittakaavassa? WTF?! Voin kuule kertoa, että tuli stop jauhoille. Tämä on nyt saatava iskostrttua mun päähän. Ideoita miten? 

Jalan kanssa on käytävä uusiks lääkärissä. Miten jaksan 6 viikkoa seisontaa ja kävelyä tällä jalkapohjalla?? 

Oltiin jussina mökillä ja en syöny karkkia :) 
Toinen asia mitä pelästyin oli ennen jussia torstaina. Tulin asiakkaan luota ja mies pyysi mässyjä. Hain kaupasta ja kotona tajusin, etten ollu ostanu itelle mitään :O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti